dagen i Romme

Vi var borta i dryga tretton timmar, så bra det var! Vad trevligt vi hade.

Då min egna snowboard (som är tretton år gammal eller nåt) finns hemma i Umeå hyrde jag en bräda. Först var jag lite skeptisk till hur det skulle gå, men sen, vilken grej! Bra glid och lättplätt att sätta fast skon. Jag fick mersmak.

 


 

 

 

Sittlift där vi rymdes alla tre samtidigt.

Vad smart.


 


Åsikter
Skrivet av: Maja

Oj så trevligt vi hade det! :)

2010-03-10 @ 23:40:27
Skrivet av: Linda

SV: Ja, mitt liv är ganska spännande just nu. :) Men man måste hålla i sig för det svänger både hit och dit. Tyvärr känner jag inte riktigt friheten att skriva exakt vad som händer i bloggen. Den är alldeles för lätt att hitta igen och dessutom vet jag att pappa och mamma tjuvläser ibland.

2010-03-11 @ 10:27:06
blogg: http://lindawestermark.blogg.se/
Skrivet av: fia

JA!

2010-03-11 @ 21:58:38
blogg: http://livistockholm.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0