fotboll

Vad jag gillar att det är fotbolls-vm! Hade inte fattat att jag skulle göra det. På sätt och vis konstigt att jag inte förstod med tanke på min inställning till sport, men jag trodde inte det skulle vara nåt att se när inte Sverige är med. Men det är ju kul! Sen är det bra att jag slipper bli besviken över resultatet.

Bästa VM-minnet hittills är helt klart -94.


Åsikter
Skrivet av: Emmy

Jag ryser alltid när jag ser detta! Magiskt ögonblick! =)

2010-06-18 @ 20:19:06
blogg: http://parvusangelus.blogg.se/
Skrivet av: fia

Jag rös också när jag såg det!

2010-06-18 @ 23:51:29
Skrivet av: Keron

Grymt! Ravelli är ju fantastisk

2010-06-19 @ 18:09:47

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0