2 år

Ännu ett år med huvudstaden som hemstad har passerat.
Samtidigt som jag tittar tillbaka påbörjar jag glatt ett år till.

Syster på besök och vi tittar på parkteater. Farsta strand, juni.

 

Passerade Dalarna på väg mot semester i norr. Rättvik, juli.

 

Vi går på derby och fascineras av supportrarna. Råsunda, augusti.

 

Vi drar ner medelåldern på kyrkovalet. Enskede-Årsta församling, september.

 

Lägenhetsägare med Årstaparkett. Årsta, oktober.

 

Nya kompisar. Hemmet, november.

 


Fixande i lägenheten fortsätter. Hallen, december.

 

Köttbullarna får konkurrens. IKEA, januari.

 

Finbesöket promenerar till Vinterviken. Bro, februari.

 

Promenad med chokladbollsätning. Gamla Enskede, mars

 

Spanar in HKH prins Daniels kommande bostad. Hagaparken, april.

 


Rutigt mode på valborg. Matbordet, maj.

 

Hade ingen junibild. Soffan, juni.


 


Åsikter
Skrivet av: E

Time goes fast

2010-06-10 @ 22:45:42
Skrivet av: Anonym

VA?! Majtexten skulle ha varit följande: Sandra och Björn vann Picassospelandet på varlborg. Matbordet, maj.



(och Maja har snyggjackan på sig!)

2010-06-12 @ 11:10:29
Skrivet av: fia

Haha, nu är jag inte säker på att jag hänger med.

2010-06-17 @ 19:24:02

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0