utmärkelse

Fick detta av bästa grannen Tack!

Tänker mig att jag börjar med ett och slutar med fem.
1. Kopiera awarden på din blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5. Länka till deras bloggar & informera om awarden.


Sju intressanta saker, håll i er!

Köpte ett nytt schampo förra veckan och på flaskan står det att produkten inte ska komma i kontakt med hud. Känns väldigt enkelt att undvika och samtidigt hälsosamt på nåt vis.

Jag är morgonpigg. Inte sällan vaknar jag innan väckaren och när jag var liten tyckte jag det var jobbigt när det blev sommartid, då var jag tvungen att ligga i sängen en timme extra innan jag kunde stiga upp.

Har fått mail på jobbet angående sommarens semesterplanering, Bränna här kommer jag!

Jag har tre saker att hämta ut på posten, har aldrig hänt förut och kommer säkerligen aldrig hända igen. Skickar knappt aldrig efter något då jag föredrar att känna på det jag ska köpa.

Idag hade jag hemlängtan, med hem som i Umeå.

När jag åker snowboard (alldeles för sällan) brukar jag fantisera om att det borde vara som i tv-spel. Fallar man och slår sig/dör är det bara att trycka på continue. Då skulle jag våga släppa på mer fart.

Nu är det läggdags för min del, sov gott!


Ser fram emot att få läsa intressanta saker om er.
frida
fossig
karin
linda
emmy
gertrud
sofie

Åsikter
Skrivet av: Keron

Där ser man! Får se vad jag kan hitta på.. :)

2010-02-11 @ 08:07:51
blogg: http://keron.blogg.se/
Skrivet av: fia

Keron - Blir spännande :)

2010-02-11 @ 21:46:32
blogg: http://livistockholm.blogg.se/
Skrivet av: Emmy

Ja då får vi se vad jag kan gräva fram för intressant! =)

2010-02-12 @ 11:50:06
Skrivet av: Ingrid

Bränna väntar på dig Sofia!


Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0