lappar

Jag tror att det kallas länkkärlek eller nåt. Att någon som har en blogg tipsar sina läsare om någon annans blogg. Tack vare det har jag i alla fall nu gjort mitt första lapptäcke. Grannen tipsade om en fia. Jag klickade mig dit och det visade sig att hon är en hejare på att sy. Hon hade gjort det finaste lapptäcket och jag blev helpeppad.

 

Jag har dessutom fått en massa tips som jag ska använda mig av på nästa lapptäcke.

Men det får bli en annan gång.

 

 

 

På mitt första lapptäcke ryms på sin höjd en nyfödd bebis.

Snett och vinnt är det visst också då jag klippte och sydde på fri hand.


 




Åsikter
Skrivet av: Frida

Vad duktig du är, själv fick jag just hem ett fint lapptäcke från tradera. :)

2010-08-31 @ 21:12:27
Skrivet av: Linda

Fint! Är nog ingen dum idé att börja i småskala.

2010-08-31 @ 22:14:25
blogg: http://lindawestermark.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0