filmkväll

The Bucket list Vilka killar! Vilken film! Se den.


bild


Åsikter
Skrivet av: Lisa

Japp,den är bra. visst va jag med dig å såg den på bio? Eric va med, å helena,gertrud och malin va!? eller har jag blivit helt förvirrad? Hade iofs glömt det förut, hyrde den med S för att jag inte mindes att jag hade sett den,men en bit in i filmen kom jag ihåg:) snacka om guldfisksminne;)

2009-10-28 @ 14:10:43
Skrivet av: fia

Hmm, jag trodde att jag hade sett den men det hade jag inte. Men känner igen att vi var på någon film. Undra vilken det kan ha varit.. Jag har också guldfiskminne när det gäller filmer och böcker.

2009-10-30 @ 17:22:24
blogg: http://livistockholm.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0