chokladbollar

Det finns två typer av människor, de som älskar chokladbollar
och de stackare som inte insett hur gott det är.



Åsikter
Skrivet av: Frida

Jag hör till den första typen. :)

2009-10-13 @ 21:07:15
blogg: http://fantastiskafrida.blogg.se/
Skrivet av: karin

Jag älskar chokladbollar. Det är ju kanon till kaffe! På waynes här ligger de framme på ett fat vid kassan, inget lock eller nåt på, bläk äckligt!



Idag har vi 6 grader kallt här, jag är inte van..

2009-10-14 @ 08:56:44
Skrivet av: Maja

Jag är den som tydligen inte förstår det där med de mörka bollarna....

2009-10-15 @ 20:19:27
Skrivet av: Linda

Chokladbollar är en given favorit. Bakade sådana och bjöd mina praoelever på idag. En av sju måste ha varit typ 2 (en stackare som inte insett hur gott det är). Eller också var det kanske bara mina han inte gillade.

2009-10-16 @ 14:15:20
blogg: http://lindawestermark.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0