virka

När min farmor var här i april lärde hon mig att virka. Sen dess ser jag virkade filtar, dukar m.m. mest överallt och hela tiden. Det är riktigt kul att virka även om jag fortfarande håller på att lära mig. Igår testade jag göra en liten duk för att se om jag kunde följa mönstret. Garnet tog slut och jag har hur som helst ingen direkt användning för en gul liten duk, så nu är det ett nystan igen. Testa!


Är du inte övertygad så titta in hos Linda och bli inspirerad! Hon är bra.

Åsikter
Skrivet av: Frida

glöm inte att du lovat markus att du ska virka kläder =)

2009-05-23 @ 22:16:08
Skrivet av: fia

Frida - Haha, jag vet inte vad du pratar om ;)

2009-05-24 @ 09:01:05

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0