ord på S

Jag hittade en utmaning och försöker föra den vidare.

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

Vad heter du?: Sofia
Ett ord på fyra bokstäver: Sola
Flicknamn: Svea
Pojknamn: Sven
Yrke: Snickare
Färg: Svart
Klädesplagg: Sandaler
Mat: Soppa
Sak i badrummet: Shampoo
Plats/stad: Stockholm
En orsak att vara sen: Strul
Något man skriker: Stopp!
Film: Så som i himmelen
Något man dricker: Saft
Band: Spice girls
Djur: Säl
Gatunamn: Siljansvägen
Bil: Saab
Sång: Sommartider
Känd person: Sven-Göran Eriksson

Utmanade  Hanna S Frida Karin Emmy

Åsikter
Skrivet av: Emmy

Kände som nästan på mig att jag skulle bli utmanad! ;P Ska göra ett försök!

2009-05-24 @ 21:24:15
blogg: http://parvusangelus.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Hej! På söndag förmiddag har jag nog inget planerat faktiskt, vi kanske ska satsa på en plazafrukost?

2009-05-25 @ 11:38:32
blogg: http://fantastiskafrida.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0