100 saker om mig

Hittade en rolig lista och tänkte att nu är det dags för mig med!
Den går ut på att skriva hundra saker om sig själv, häng på du också!

1. Jag skulle inte rekommendera ett svart köksgolv till någon, snyggt men Opraktiskt!
2. Har slagit mitt rekord i stryka kläder ikväll - 19 plagg
3. Det dröjer alltid för länge innan jag klipper mig
4. Kvällstrött är mitt andra namn
5. I sommar får jag min första betalda sommarsemester
6. Jag grät till barnmorskorna ikväll
7. Jag tycker det är roligare att läsa andras bloggar än att uppdatera min egen
8. Jag är konstant sötsugen
9. Jag skulle helst ha manglade sängkläder
10. Långhelgen jag har framför mig känns toppen
11. Jag har fobi för ballonger
12. Jag har precis fixat fötterna i vårt hemmaspa
13. Jag trivs med livet
14. Ett par svarta ballerinaskor skulle göra mig glad
15. Jag är förvånad över att en andrahandslgh kan kännas som sitt egna hem
16. Jag är nöjd att jag kommit igång med promenad till morgonpendeln
17. Sms är en trevlig uppfinning
18. Snart är det ett år sedan jag tog examen
19. Jag har många fina människor jag saknar hela tiden
20. I år fyller jag 25
21. Jag sover på vänster sida i sängen
22. Jag hade gärna varit musikalisk
23. Imorgon ska jag dammsuga
24. Ibland vill jag permanenta mig igen
25. Jag är glad att jag varit i Kenya
26. Duvor och råttor äcklar mig
27. Jag har röda tånaglar
28. Jag vill ha en sänglampa modell äldre
29. Ibland har jag svårt att avgöra på personer om de är en man eller kvinna
30. På högstadiet var jag på många roliga läger med min idrottsklass
31. Pensionärerna på mitt jobb har mycket fina möbler
32. Jag funderar på hur mycket hundra saker är
33. Hade min sambo bestämt hade hela vårt hem varit rött
34. Jag gillar min armbandsklocka i herrmodell
35. Det är kul att vara barnvakt
36. Jag är nyfiken
37. En textil i glada sommarfärger skulle ligga fint på matbordet
38. Jag fick varm saft när jag hade ont i halsen som liten
39. Frukost på säng tillhör födelsedagar
40. Jag blev glad åt att så många kom ihåg min namnsdag
41. Min vän Karin är proffs på snigelpost
42. Jag hoppas på någon form av cykelutflykt i helgen
43. Annika Norlin är min favorit
44. God planering är a & o
45. När det blir juni är jag i Umeå
46. Jag gillar inte "i Norrland", säg "i norr"
47. Jag kan sakna fotbollen när jag ser en gräsplan
48. Min dator har jag ärvt
49. Jag är inte tillräckligt blodrik för att vara blodgivare
50. Jag törs inte gå ner i förrådet själv
51. Jag älskar fotmassage
52. Särskilda sifferkombinationer fascinerar mig
53. En ny kamera skulle jag inte tacka nej till
54. Jag skulle vilja ha ett eget pysselrum
55. Jag har hemtelefon
56. Jag har bott själv (8 v i Hammarby Sjöstad förra sommaren)
57. Jag vill inte ha något djur
58. Jag har ett eget kontor på jobbet
59. Jag gillar att ha koll på mänskliga relationer
60. Att pimpla är bara kul om man får fisk
61. Det bästa med att fylla år på sommaren är färska jordgubbar på tårtan
62. Jag ska vara med i blodomloppet
63. Jag blir glad av färgglada sockar
64. Ja, jag föredrar att säga sockar
65. Jag gillar inte konflikter
66. Jag har ett spotify-konto att ge bort om nån är intresserad
67. Jag trodde först jag ville bli ekonom efter gymnasiet
68. Jag funderar mycket på framtiden
69. Jag föredrar att prata svenska
70. I framtiden vill jag bo i Umeå
71. Jag älskar min familj
72. Jag har gärna ett fullspäckat schema
73. Utflykter är en trevlig syssla
74. Jag ska åka till värmen i sommar
75. Snart måste jag sova
76. Jag har nyss skaffat ett accesskort på sl
77. Har jag inte somnat på en minut tycker jag att jag har svårt att sova
78. Köper jag en dator får det bli en mac
79. Jag gillar jämställdhet
80. Jag är mindre bra på att komma ihåg aritster
81. Jag gillar trasmattor
82. Hemmagjord sylt är lyx
83. Jag har lyckats med att missa att se Johnossi fyra gånger av fyra möjliga
84. Jag hoppas på att få några slags muskler nån gång
85. Jag skulle gärna ha en sommarstuga
86. Jag är besviken på att jag måste tvätta håret varje dag nu
87. Snart ska vi komma oss för att äta på vår balkong
88. Jag gillar inredningsprogram
89. Det är nåt visst med mina Margretheskålar
90. Vi har snygga lampor
91. Jag har haft glasögon med en liten fjäril på
92. Jag gillar bara bra musik
93. Jag tycker att den godaste maten äts hemma
94. Jag går gärna på bio
95. Min spanska blomma fick aldrig några rötter
96. Ibland kommer jag på mig med att störa mig på de som skrattar konstigt
97. Sol är mitt favoritväder
98. På lågstadiet spelade jag huvudrollen i våra skolpjäser, jag är lika förvånad som du
99. Jag är lättskrämd
100. Jag klarade det

Åsikter
Skrivet av: Frida

54....vill bara påpecka att jag har ett =)

2009-05-21 @ 10:15:25
Skrivet av: S

Den här ska jag också ge mig på!

2009-05-21 @ 11:06:04
blogg: http://norrwentsouth.blogspot.com
Skrivet av: Emelie

nr 91 kommer jag ihåg!

2009-05-21 @ 11:18:10
Skrivet av: fia

Frida - Du ska veta att jag tänkte på dig när jag skrev det :D



S - Ser jag fram emot



Emelie - Det var tider det!

2009-05-21 @ 19:27:54
blogg: http://livistockholm.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0