grejs

Utmaning från S


Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Positiv, omtänksam, morgonpigg

 

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:

Feg, dålig på att ta mig för att laga mat, orolig i tid och otid

 

Jag älskar att:

vakna med solen utanför fönstret


Jag hatar att:

må illa


En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Det är mycket jag inte skrivit om.


En egenskap jag undvikit att blogga om:
Det här med att vara väldigt personlig lämnar jag glatt till andra.


Jag skrattar åt:

Fisksätra


Jag gråter:
När jag blir rörd, det kan jag bli otrevligt ofta.


En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:

Gå ner i källaren själv

 

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:

Umgås med trevliga människor

 

Detta är jag stolt över:

Lillasyster

 

Detta kan jag skämmas för:
Föräldrar som gormar på sina barn

 

Detta gör mig glad:
SOLEN

 

Detta gör mig lugn:

E

 

…nervös:
Stå inför folk och föreläsa, men det blir bättre och bättre

 

…arg:
När jag är hungrig är jag lättretlig, arg gillar jag inte att vara

 

…ledsen:
Världen bjuder på så mycket tragiskt att det är galet

 

...förtvivlad:

Magen

 

…tacksam:
Alla fina människor jag känner

 

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:

Jag är nog aldrig odödlig

 

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Bor i Umeå

 

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Fantastiskt!

 

Mitt motto i livet är:
Kom ihåg att vara tacksam för det som är bra


Jag utmanar:

Er som känner peppen!

Åsikter

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0