norr

Knäckt nötter som aldrig förr - lekte Filipin och vann en trisslott som i sin tur gav 50:-
Promenader runt Djupsjö med röda kinder
Storvinst i Monopol
1000-bitars pussel
Premiär för Sing Star - varför har jag väntat så länge!
Nyår på Haga med fina människor
Möhippa för S
Julklappslek med släkt - jag fick med mig en julklapp hem!
Snuvad på Bodenresa då magsjukan hälsade på de där uppe
Allt flyter-premiären tillsammans med familjen
Mat Godis Äta Fika Kaka Bulle Nötter Gott Mums
Gästspel Öst på stan - jag vill bo där!
En hel del annat bra

Åsikter
Skrivet av: Emmy

Låter härligt! God fortsättning önskar jag dej! =)

Kram

2009-01-07 @ 20:55:41
blogg: http://parvusangelus.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Härlig resumé på en härlig ledighet!

Vet du, det behöver inte alls va så dyrt med långfärds.... man kan hitta billigt på nätet ;) Köpköpköpköpköpköpkökpökpköpkp KÖP ;) å gör mig sällskap.

2009-01-10 @ 16:44:54
blogg: http://livetssmagoda.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0