karin i stora staden


Tunnelbana. Promenader. God mat. Sol i ögonen. Trevligt. Helnöjd!


Karin var söt då hon laglydigt väntade på grön gubbe.


Fantastiskt fina fynd fick följa flickorna.



Jag fick lära mig ett nytt roligt kortspel.

 


Åsikter
Skrivet av: Helena

Hej Sofia! Vad kul att du har en blogg så man kan se hur du har det nere i huvudstaden. Trevligt med besök också :) Hoppas allt är fint och att du har det bra! Stor kram Helena

2008-09-03 @ 12:49:32
Skrivet av: karin

haha hur jag ser ut på vissa bilder ;)

I natt har det varit minus grader här, kallt som tusan i morse. Nu störtregnar det, och jag hade ingen regnjacka när jag cyklade på jobbet. Kallt!

2008-09-03 @ 14:38:43
blogg: http://fossig.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0