24 dec

Jag längtar till jul. Ser fram emot att få ställa en tomte i fönstret. Dricka glögg. Baka julgott. Julmarknad på Skansen. Göra julkort i långa rader. Köpa saker att slå in och tillverka vackra klappar. Listan kan göras oändligt lång men kommer i vilket fall som helst sluta med det bästa. Åka hem.



Åsikter
Skrivet av: Anonym

ja men vänta ett tag med tomten va. man kan köpa lussekatter på ica nu. lite sugen. men får vänta till advent. H

2008-11-04 @ 10:22:47
Skrivet av: Frida

Jag har ju inte firat svensk jul på två år nu behöver jag säga att jag längtar? :) Vi får ta en julfika när du kommer hem!

2008-11-04 @ 17:18:43
blogg: http://fantastiskafrida.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0