promenad genom stan

Jag undrar när jag kommer sluta känna mig som turist i min nya hemstad. Fortsätter jag att ha kameran i högsta hugg lär det fortsätta ett tag.
Kom även på att om man lyfter näsan mot skyn som de andra gör i de finare stadsdelarna, då kan man lura sig själv att man trivs där. Igår gick jag nästan på det själv, det gillas.





- strandpromenaden från Årsta till Söder
- många djur, stora grönområden och mycket träd vid universitetet
- funderade på om hopp från hopptornet leder till bad
- underskatta aldrig chokladen från Ikea
- vilade mina fötter
- helt plötsligt väldigt centralt, kontraster!

Åsikter
Skrivet av: Philip

Du är inte nån turist. Du är nyinflyttad med karta.

2008-06-14 @ 00:49:27
blogg: http://blogg.philiplindborg.se
Skrivet av: Sandra

Hm...i de finare delarna av stan? Menar du då Årsta?



Här har jag nog aldrig sett någon gå med näsan i skyn!

2008-06-14 @ 12:42:13
blogg: http://norrwentsouth.blogspot.com/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0