mest inget

Idag har jag lekt med barbie och ätit soppa och pannkaka på små plasttallrikar. Jag trivs och hoppas på att få göra det snart igen.
Yoghurt-glass i Gallerian rekommenderas varmt!
Lennart Hoa-Hoa Dahlgren är mycket kort!
Jag otrivs när jag hamnar bredvid personer som luktar mindre gott på stadens lokaltrafik.
Idag har jag besökt Slottsboden - The Royal Gift Shop. Känn på den! Där köpte jag för övrigt te, hoppas nu bara att det finns en tekula i mitt hem.

Åsikter
Skrivet av: Sandra

Varför köper man te där? Känns som en butik som kan tänkas ta betalt i överkant?! Kanske royal-te??



Den där glassen är helt okej -ja!

2008-06-24 @ 22:21:08
blogg: http://norrwentsouth.blogspot.com/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0