jag överlevde

Har klarat av min första dag. Gjorde mig en namnskylt där det står,
Sofia Larsson Leg Arbetsterapeut!
Det ni. Vi är fyra stycken som kommer att jobba tillsammans i sommar, 2at+2sg. Jag är den som kommer mest söder ifrån av oss, det kunde jag aldrig tro, Lite chokad över alla människor som åkte samtidigt som mig i morse. Inte som att cykla till vv-huset hemma direkt. Är av samma uppfattning när det gäller detta som det fina folket jag stötte på förra veckan, låtsas att du passar in och är van vid det som händer, då klarar du av att inbilla dig själv!
För övrigt såg dagen ut såhär:
tvärbana - grön t-bana - röd t-bana - roslagsbana - jobb - roslagsbana - röd t-bana - grön t-bana - tvärbana - hemma!

Åsikter
Skrivet av: Hanna

Låter minstsagt som en spännande dag!

2008-06-16 @ 22:46:08
blogg: http://hanlar.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0