vad är min människa för männsika

Alla (de flesta åtminstone, eller i alla fall många) har gått och väntat på sommaren ett bra tag nu. Klagat på att det varit kallt. Beställt resor utomlands, till sol och värme. Klagat lite till.
Nu har det äntligen kommit lite värme och vad händer! Då fortsätter vi och klagar, men åt andra hållet. Det är så varmt, usch vad jag svettas, luften står helt still, huvva! Jag bestämde mig just för att sluta klaga och njuta av att jag får möjlighet att svettas och inte frysa.
Mer svett åt folket!

Åsikter
Skrivet av: s

Annars finns ju AbsolutTorr!

2008-07-02 @ 19:05:31
blogg: http://norrwentsouth.blogspot.com/
Skrivet av: fia

Just ja, jag har fortfarande inte kommit mig för att köpa det!

2008-07-02 @ 22:53:44

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0