Utropstecken

I Täby hinner klockan få sig en titt alltför många gånger innan arbetsdagen når sitt slut!
När jag börjar känna igen de som jobbar på tvärbanan ska jag flytta därifrån!
Edwin kan nästan sitta själv, var sugen på att kidnappa honom!
Undra vem som vet hur min vardag kommer se ut i höst!
Fantastiskt med sommarvärme, 25 grader på natten!
Premiär för Brämhults juice för min del, mums!
Jag trivs bra på jobbet i Hässelby. Kul!
Inga mygg, men getingar överallt!
Idag kommer flyttlasset!
Tiden räcker inte till!
Är lite brun iaf!
Snart OS!

Åsikter
Skrivet av: Sandra

Du. De som jobbar på tvärbanan kommer du snart att känna igen på stan och försöka placera...



Men snälla! Flytta inte bara därför!!!

2008-07-30 @ 16:54:13
blogg: http://norrwentsouth.blogspot.com

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0