fredag

Igår fick jag åka båt med Stina. Det var underbart och jag blev inte sjösjuk.
Vi åt god middag som jag kommer att laga igen, pasta med räkor och saffran. Chokladfondue till efterrätt som vi doppade jordgubbar i, mums!
Debaser Slussen fick sedan ett besök, dit går vi gärna igen. Timo sjöng för oss, svettades gjorde han också. Det var minst sagt en bastu där inne!



Åsikter
Skrivet av: Eric

"Jag tycker att han är fin på alla sätt. Nästan inga killar är lika smarta som jag men det är han. Han är vacker också, och rolig."

2008-07-05 @ 21:21:01
Skrivet av: Nicklas

Vad fasen, bor Stina i sthlm nu också? :)

2008-07-06 @ 03:11:14
blogg: http://setras.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0