tankar

Det är vackert att vara gravid. 
Jag vill fortfarande helst bo på Söder.
Tänk om det är silverfiskar i nya hemmet!
Jag saknar mammas mat. Erics också för den delen.
Med en mobil och pocketbok är det ingen sak att pendla.
Varför måste folk som sitter på tunnelbanan knäcka sina fingrar?
Borden hemma i Umeå är sålda, ffa borttransporterade. Vi är glada.
Ikväll ska jag försöka komma tidigt i säng, kanske efter vinster i badminton?!
Ibland känns det som att stället vi ska flytta till ser ut som området i filmen miffo!
Kört automatväxlad bil för första gången, när jag kom på att D betydde Drive gick det bra.

Åsikter
Skrivet av: m

2008-07-22 @ 20:18:59
Skrivet av: Maja

Haha, vad rolig du är! men vist är det läskigt att köra automat...men man vänjer sig =) Hur går det med allt flängande mellan jobbställerna?

Tänk, Sofia vad jag önska att jag kan göra dig sällskap i stan om några veckor. Jag vill Jag vill Jag Vill!

2008-07-22 @ 20:21:09

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0