som att vinna på lotto

Efter att jag dragit ut på det här med att laga middag en dryg timme så hände det bästa. Sandra bjuder hem mig på middag! Jag är en lycklig tjej.
Det vankas visst fisk.



Åsikter
Skrivet av: Emmy

Hoppas middagen va god! =) Vill bara tillägga att det ju kom en förklaring vad vi pratade om men jag kan hålla med om att det är rätt elakt att säga så. Fast det beror lite på HUR man säger det med!

2008-07-02 @ 22:40:32
blogg: http://parvusangelus.blogg.se/
Skrivet av: Emmy

Vi pratade om att ni hade suttit vid samma bord på sittningen å att du hade berättat att du skulle till sthlm å jobba å så. Och såklart om hur fantastisk du är! =P Japp jag ska få en till kusin i slutet av oktober. Ska även få ett kusinbarn i dec!

2008-07-02 @ 23:09:23
blogg: http://parvusangelus.blogg.se/
Skrivet av: Eric

Fina fiskar :-)

2008-07-03 @ 13:12:04

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0