norr

Tankar som snurrat i huvudet de senaste dagarna.
* Djupsjö är det vackraste.
* Glädjen är stor då meterologen på svt lovar regn hela lördagen och har totalfel.
* Jordgubbar från svärföräldrarnas land går inte av för hackor.
* Alla barn jag lekt med är fantastiska!
* Hur tänker de som ställer sig i kö innan gaten är öppen, alla har ju en bestämd plats.
* I norr blir det inte mörkt såhär års.
* Det där med mustasch gillas.
* Världen är liten, egentligen är vi nog släkt allihop.
* Det är skönt att ha er här nu när jag är tillbaka.
* Flygresan blev billig tack vare att jag var sent ute.
* Umeås godaste lunch äts på Rost.
* Lycklig innehavare av Stringhylla.
* Fruktsallad till frukost med god vän är vardagslyx.
* Varför måste bebisar som knappt hunnit komma hem från bb följa med och handla?
* Mammas mat är världens bästa.
* Familjen Larsson är en lek som rekommenderas.
* Med pocketböcker är det ingen sak att vänta.
* Nu har jag massa bra musik på mobilen.
* Imorgon blir det badminton igen!

Åsikter
Skrivet av: Frida

Du verkar ha haft en bra vistelse hemma :)

2008-07-15 @ 20:52:02
blogg: http://fantastiskafrida.blogg.se/

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0