fredagen

Inskolning på nya jobbet. Känns spännande men det kommer bli snurrigt i mitt lilla huvud, så mycket nytt och olika saker att hålla reda på! Det kommer bli jobb varannan dag i Täby och Hässelbygård. Gäller att komma ihåg var jag ska åka på morgonen.
På kvällen spelade vi badminton, ett bra sätt att umgås det där. Röra på sig, ha kul och träffa folk. Känner mig tyvärr lite för dålig, jag tycker inte om att förlora! Om jag lär mig att tänka på handleden och hela armen går det kanske åt rätt håll åtminstone.
Umgicks med Sandra och Philip på kvällen. När jag sprang till tvärbanan på hemvägen råkade jag skrämma en hare som satt mellan husen. Nästa gång ska jag vara ute i mer god tid för att slippa springa. Mest för min skull, kanske också för harens.



Åsikter

Kul att få veta vad du tycker:

Det du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0